Город Львов
Достопримечательности, новости, события, погода, работа, недвижимость и т.д.
Главная » Статьи » Голос города

Вулиц Де Дельта Банк У Львов
вулиц де дельта банк у львов

У Львові клієнтам Дельта Банку не повертають депозити

У Львові клієнти Дельта Банку влаштували сидячий протест, вимагаючи виплатити їм гроші із поточних рахунків та повернути депозитні вклади. Люди чотири години просиділи у відділенні і покинули його лише із міліцією.

У відділення фінустанови пані Надія прийшла близько 16:00 у середу, 12 листопада. Жінка,переїхала до Львова із Донецька. Гроші у неї лежать на поточному валютному рахунку. Видати заощадження, за словами жінки, працівники банку відмовили. Мовляв, у касі немає достатньо грошей. Коли кошти з#39 являться, їй також не вдалося дізнатись, тож жінка вирішила чекати у відділенні, доки не отримає своїх заощаджень на руки.

Будівельник Олег також вирішив чекати до перемоги. Він вже місяць не може забрати свій протермінований депозит. Розповідає, що на рахунку у нього лежить солідна сума. У жовтні робив операцію і хотів забрати частину грошей. Натомість, отримав лише 200 доларів. Я їм говорю, давайте з банку в банк переведемо, але вони на таке не погоджуються , - скаржиться Олег.

Чоловік щойно виписався з лікарні і ходить у банк мало не щодня.

Ближче до закінчення робочого дня працівники банку викликали міліцію. На клієнтів написали заяву, де звинуватили їх у перешкоджанні роботі фінустанови.

Вони написали, що я не даю їм працювати. Я теж написала заяву про те, що банк не видає мені гроші , - розповіла Надія.

Близько 20:30 відділення покинули і правоохоронці, і працівники, і клієнти. За словами пані Надії, вкладники написали заяву із проханням видати їм гроші наступного дня. Якщо не видадуть, телефонуватимуть в міліцію.

Інші клієнти пообіцяли, якщо не отримають свої гроші по-доброму, наступного разу під стіни відділення принесуть шини та покличуть із собою ще з десяток невдоволених.

У відділенні, натомість, коментувати ситуацію відмовились. Мовляв, ніхто з працівників не має такого права. Справедливості шукали більше чотирьох годин. Періодично до відділення підходили й інші невдоволені сервісом клієнти.

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter

Ідея Банк та Генеральне консульство Польщі у Львові вводять новий спосіб реєстрації на Шенгенську візу

Як відомо, Польське консульство вже декілька років намагається усунути нечесні схеми реєстрації та створення штучних черг і ажіотажу. Саме тому воно разом із візовим центром звернулось по допомогу до свого надійного партнера – Ідея Банку, який є частиною однієї з найбільших фінансових груп Getin Holding S.A. Дані заходи унеможливлять різноманітних махінації з візовими посередниками та шахраями.

Вже 1 червня Idea Bank став одним з двох банків, які запровадять на Західній Україні новий спосіб подання документів на польську візу. Відтепер, сплативши за простою процедурою сервісний збір еквівалентом 18.5 євро, заявник отримає підтвердження оплати, а також персональний код клієнта, який потрібно буде вказати під час реєстрації на сайті візового центру або, зателефонувавши на гарячу лінію колл-центру.

Важливо знати, що код, який кожному клієнту надаватиме банк, буде унікальним, тому це допоможе боротися із фіктивними заявниками. Термін дії квитанції про оплату послуг становитиме півроку із дня здійснення оплати. Заявник зможе також повернути передоплату у тому випадку, якщо не зможе подати документи у визначений термін з поважної причини, а також один раз перенести дату реєстрації. Перші ж візи за новою процедурою почнуть видавати вже на початку липня.

Щоб зареєструватись на подання документів на польську національну та робочу візу, потрібно зробити 5 простих кроків:

Крок 1: Звернутися до будь-якого відділення Idea Bank та сплатити сервісний збір за послуги.

Крок 2: При собі необхідно мати паспорт громадянина України, діючий закордонний паспорт, номер мобільного телефону.

Крок 3: Після оплати сервісного збору банк у квитанції генерує персональний код клієнта для доступу на подання документів на оформлення візи.

Крок 4: Не раніше наступного дня здійснити реєстрацію (на сайті візового центру, або зателефонувавши на гарячу лінію візового колл-центру). Під час здійснення реєстрації обов’язковим є надання персонального коду, отриманого в Idea Bank. По завершенні реєстрації клієнт отримає дату та час подачі документів до візового центру.

Крок 5: У визначений час та дату залишається подати документи у візовий центр.

ПАТ «Ідея Банк» вже давно зарекомендував себе як банк з інноваційним підходом до своїх клієнтів. Це стосується кредитування, консолідації кредитів, депозитних ліній та багатьох інших послуг. А відтепер ми готові допомагати українцям легше та прозоріше отримувати візи.

Прийди і сплати свій консульський збір у найблищому відділенні Ідея Банку в зручний для Тебе час!

Защита вкладчиков - дело рук самих вкладчиков?

Николаевские банки готовы покупать доллар за 23 гривны, а евро - за 25

Состоянием на 14-е апреля средняя стоимость покупки иностранной валюты в николаевских банках составляет 24,60 грн. за евро, 23,50 грн. за доллар США. Купить их в банковских учреждениях города, можно за 27 и 25 гривен соответственно. Nikolaev-city 14.04. 19:38

Коломойский хочет купить «ДельтаБанк»

Невдоволені вкладники Дельтабанку взяли в облогу Кабмін

Вкладчики Дельтабанка бесчинствуют по всему городу: Горят покрышки напротив Кабмина (Видео)

Одесские вкладчики ДельтаБанка митингуют за его национализацию

Дельта Банк деребанят за откаты

Дельтабанк подвел переселенцев, Укрсоцбанк сворачивает работу в Артемовске, а Приватбанк выбивает долги в Горловке через соцсети

Дельтабанк признан банкротом

У Львові вкладник «ДельтаБанку» заблокував автомобілем вхідні двері до відділення (Фото)

Рейтинг крупных банков в году пополнился четырьмя новыми банками

«Дельта Банк» визнали неплатоспроможним

Правління Національного банку України прийняло постанову №150 «Про віднесення Публічного акціонерного товариства «Дельта Банк» до категорії неплатоспроможних».

Скріншот

Про це повідомляється на сайті НБУ.

Національний банк України наголошує, що 94% усіх вкладників АТ Дельта Банк мають вклади в межах гарантованої Фондом гарантування вкладів фізичних осіб суми 200 тис. грн, отже, вони отримають свої вклади в повному обсязі. Кількість таких вкладників становить 554 тисячі. Частина клієнтів зі значними обсягами вкладів (близько 6% від кількості усіх вкладників) отримають свої вклади в межах суми, гарантованої Фондом.

Головною причиною віднесення АТ Дельта Банк до категорії неплатоспроможних стало невжиття власником банку своєчасних, дієвих і достатніх заходів для поліпшення фінансового стану банку та приведення діяльності у відповідність до вимог законодавства України. Головний акціонер та керівництво АТ Дельта Банк обрали високоризикову стратегію стрімкого зростання за рахунок придбання неякісних активів. Окрім того, агресивна розбудова корпоративного бізнесу АТ Дельта Банк у поєднанні з відсутністю достатнього досвіду в обраному сегменті призвели до значного погіршення якості кредитного портфелю та скорочення ліквідності банку. В кризових реаліях сьогодення основні акціонери не змогли своєчасно збільшити капітал у необхідному обсязі та залучити ліквідність для забезпечення виконання зобов язань перед вкладниками , – йдеться у повідомленні.

Для недопущення погіршення фінансового стану ліквідності банку та захисту інтересів вкладників АТ Дельта Банк Національний банк ще на початку року надав АТ Дельта Банк кредити на підтримання ліквідності на суму 4 150 млн грн, а після погодження програми капіталізації банку у вересні року – стабілізаційний кредит на суму 960 млн грн під заставу цінних паперів, гарантованих державою. Згадані заходи тимчасово покращували ситуацію в банку, однак не призвели до значного поліпшення фінансового стану. Антикризові дії акціонерів та керівництва банку стосовно виправлення становища також виявились недостатніми, план рекапіталізації АТ Дельта Банк його акціонерами не був реалізований. До того ж, банк не мав якісного забезпечення для отримання подальшого кредиту рефінансування Національного банку , – додають у НБУ.

Отзывы о банке Дельта Банк

528 отрицательныx отзывов

240 положительных

Самый ненормальный банк, с которым я когда-либо работала. Несколько раз столкнулась с непрофессионализмом менеджеров, как в самих отделениях, так и в контакт центре. В итоге - материально страдает клиент, а руководство банка отписывается шаблонами, согласно которых виноват клиент, т.к. не выучил такой-то пункт договора. Тогда непонятно, зачем банку нужны менеджеры и контакт центры, в обязанности которых входят консультирование и информирование клиента? Складывается впечатление, что банку выгодно содержать неквалифицированного работника, появляется дополнительный заработок.

Но больше всего впечатлило, когда по вине банка при расчете в магазине через терминал, операции были отклонены (как банк отписался техническая неполадка). Но при этом деньги были списаны со счета, попали в заблокированные и, естественно, не доступны к использованию. Не смотря на то, что написаны заявления на разблокировку денежных средств, на руках письмо от банка, согласно которого мои деньги разблокированы и мне доступны, уже 3-и недели мои деньги заблокированы (заметьте клиента банка, причем вина банка. ).

К кому я только не обращалась, и к менеджерам (помочь не могут, только принимают заявления), и в контакт центр (девочки для битья со стандартным набором фраз, которые тоже помочь ничем не могут), и к начальнику отделения (также ничем помочь не может, у него ограниченные полномочия, и также как и я звонит на горячую линию), писала заявления, а деньги по-прежнему заблокированы и мне не доступны. Обращаю внимание, в других банках данная проблема решается в течение 7-ми дней.

Кроме того, деньги в кассах выдают по 300грн. в день, а через банкомат 1000грн. в сутки, при условии, что транзакция не будет отклонена.

У меня самые негативные впечатления от этого банка, жду, когда вернутся мои деньги, чтобы закрыть счет и забыть об этом банке, как о страшном сне. В нем клиентов НЕ уважают. далее

25 ноя 13:11 Larisa

Самый ненормальный банк, с которым я когда-либо работала. Несколько раз столкнулась с непрофессионализмом менеджеров, как в самих отделениях, так и в контакт центре. В итоге - материально страдает клиент, а руководство банка отписывается шаблонами, согласно которых виноват клиент, т.к. не выучил такой-то пункт договора. Тогда непонятно, зачем банку нужны менеджеры и контакт центры, в обязанности которых входят консультирование и информирование клиента? Складывается впечатление, что банку выгодно содержать неквалифицированного работника, появляется дополнительный заработок.

Но больше всего впечатлило, когда по вине банка при расчете в магазине через терминал, операции были отклонены (как банк отписался техническая неполадка). Но при этом деньги были списаны со счета, попали в заблокированные и, естественно, не доступны к использованию. Не смотря на то, что написаны заявления на разблокировку денежных средств, на руках письмо от банка, согласно которого мои деньги разблокированы и мне доступны, уже 3-и недели мои деньги заблокированы (заметьте клиента банка, причем вина банка. ).

К кому я только не обращалась, и к менеджерам (помочь не могут, только принимают заявления), и в контакт центр (девочки для битья со стандартным набором фраз, которые тоже помочь ничем не могут), и к начальнику отделения (также ничем помочь не может, у него ограниченные полномочия, и также как и я звонит на горячую линию), писала заявления, а деньги по-прежнему заблокированы и мне не доступны. Обращаю внимание, в других банках данная проблема решается в течение 7-ми дней.

Кроме того, деньги в кассах выдают по 300грн. в день, а через банкомат 1000грн. в сутки, при условии, что транзакция не будет отклонена.

У меня самые негативные впечатления от этого банка, жду, когда вернутся мои деньги, чтобы закрыть счет и забыть об этом банке, как о страшном сне. В нем клиентов НЕ уважают. далее

25 ноя 13:10 Larisa

Самый ненормальный банк, с которым я когда-либо работала. Несколько раз столкнулась с непрофессионализмом менеджеров, как в самих отделениях, так и в контакт центре. В итоге - материально страдает клиент, а руководство банка отписывается шаблонами, согласно которых виноват клиент, т.к. не выучил такой-то пункт договора. Тогда непонятно, зачем банку нужны менеджеры и контакт центры, в обязанности которых входят консультирование и информирование клиента? Складывается впечатление, что банку выгодно содержать неквалифицированного работника, появляется дополнительный заработок.

Но больше всего впечатлило, когда по вине банка при расчете в магазине через терминал, операции были отклонены (как банк отписался техническая неполадка). Но при этом деньги были списаны со счета, попали в заблокированные и, естественно, не доступны к использованию. Не смотря на то, что написаны заявления на разблокировку денежных средств, на руках письмо от банка, согласно которого мои деньги разблокированы и мне доступны, уже 3-и недели мои деньги заблокированы (заметьте клиента банка, причем вина банка. ).

К кому я только не обращалась, и к менеджерам (помочь не могут, только принимают заявления), и в контакт центр (девочки для битья со стандартным набором фраз, которые тоже помочь ничем не могут), и к начальнику отделения (также ничем помочь не может, у него ограниченные полномочия, и также как и я звонит на горячую линию), писала заявления, а деньги по-прежнему заблокированы и мне не доступны. Обращаю внимание, в других банках данная проблема решается в течение 7-ми дней.

Кроме того, деньги в кассах выдают по 300грн. в день, а через банкомат 1000грн. в сутки, при условии, что транзакция не будет отклонена.

У меня самые негативные впечатления от этого банка, жду, когда вернутся мои деньги, чтобы закрыть счет и забыть об этом банке, как о страшном сне. В нем клиентов НЕ уважают. далее

25 ноя 13:09 Larisa

У Рівному така ж ситуація. Відділення на Черняка 2 має два банкомати ,але жоден не видає готівку. На касі вам дадуть 500 грн. посилаючись на ліміт-розпорядження. Давайте співпрацювати, щоб отримати свої ж гроші. У Львові вкладники воюють і є результат. Закінчився договір - мають повернути. Це шахрайство, оскільки банк без згоди клієнта продовжує користуватися його майном. Чому банк відписується, що робить усе можливе . Конкретно за моїм договором № 001-17501-150514, термін якого закінчився ,виплата не проводиться. Навіть частинами? Київський офіс з гарячою лінією адресують іти на відділення ,бо як каже оператор 377 Марія - вона не знає що робити. А на відділенні - посилають до центрального офісу. Не треба робити усе можливе. Просто ПОВЕРНІТЬ МОЇ ГРОШІ! далее

22 ноя 16:05 Аліна.

У Рівному така ж ситуація. Відділення на Черняка 2 має два банкомати ,але жоден не видає готівку. На касі вам дадуть 500 грн. посилаючись на ліміт-розпорядження. Давайте співпрацювати, щоб отримати свої ж гроші. У Львові вкладники воюють і є результат. Закінчився договір - мають повернути. Це шахрайство, оскільки банк без згоди клієнта продовжує користуватися його майном. Чому банк відписується, що робить усе можливе . Конкретно за моїм договором № 001-17501-150514, термін якого закінчився ,виплата не проводиться. Навіть частинами? Київський офіс з гарячою лінією адресують іти на відділення ,бо як каже оператор 377 Марія - вона не знає що робити. А на відділенні - посилають до центрального офісу. Не треба робити усе можливе. Просто ПОВЕРНІТЬ МОЇ ГРОШІ! далее

22 ноя 16:04 Аліна.

У Рівному така ж ситуація. Відділення на Черняка 2 має два банкомати ,але жоден не видає готівку. На касі вам дадуть 500 грн. посилаючись на ліміт-розпорядження. Давайте співпрацювати, щоб отримати свої ж гроші. У Львові вкладники воюють і є результат. Закінчився договір - мають повернути. Це шахрайство, оскільки банк без згоди клієнта продовжує користуватися його майном. Чому банк відписується, що робить усе можливе . Конкретно за моїм договором № 001-17501-150514, термін якого закінчився ,виплата не проводиться. Навіть частинами? Київський офіс з гарячою лінією адресують іти на відділення ,бо як каже оператор 377 Марія - вона не знає що робити. А на відділенні - посилають до центрального офісу. Не треба робити усе можливе. Просто ПОВЕРНІТЬ МОЇ ГРОШІ! далее

22 ноя 16:04 Аліна.

У Рівному така ж ситуація. Відділення на Черняка 2 має два банкомати ,але жоден не видає готівку. На касі вам дадуть 500 грн. посилаючись на ліміт-розпорядження. Давайте співпрацювати, щоб отримати свої ж гроші. У Львові вкладники воюють і є результат. Закінчився договір - мають повернути. Це шахрайство, оскільки банк без згоди клієнта продовжує користуватися його майном. Чому банк відписується, що робить усе можливе . Конкретно за моїм договором № 001-17501-150514, термін якого закінчився ,виплата не проводиться. Навіть частинами? Київський офіс з гарячою лінією адресують іти на відділення ,бо як каже оператор 377 Марія - вона не знає що робити. А на відділенні - посилають до центрального офісу. Не треба робити усе можливе. Просто ПОВЕРНІТЬ МОЇ ГРОШІ! далее

22 ноя 16:04 Аліна.

У Рівному така ж ситуація. Відділення на Черняка 2 має два банкомати ,але жоден не видає готівку. На касі вам дадуть 500 грн. посилаючись на ліміт-розпорядження. Давайте співпрацювати, щоб отримати свої ж гроші. У Львові вкладники воюють і є результат. Закінчився договір - мають повернути. Це шахрайство, оскільки банк без згоди клієнта продовжує користуватися його майном. Чому банк відписується, що робить усе можливе . Конкретно за моїм договором № 001-17501-150514, термін якого закінчився ,виплата не проводиться. Навіть частинами? Київський офіс з гарячою лінією адресують іти на відділення ,бо як каже оператор 377 Марія - вона не знає що робити. А на відділенні - посилають до центрального офісу. Не треба робити усе можливе. Просто ПОВЕРНІТЬ МОЇ ГРОШІ! далее

22 ноя 16:03 Аліна.

У Рівному така ж ситуація. Відділення на Черняка 2 має два банкомати ,але жоден не видає готівку. На касі вам дадуть 500 грн. посилаючись на ліміт-розпорядження. Давайте співпрацювати, щоб отримати свої ж гроші. У Львові вкладники воюють і є результат. Закінчився договір - мають повернути. Це шахрайство, оскільки банк без згоди клієнта продовжує користуватися його майном. Чому банк відписується, що робить усе можливе . Конкретно за моїм договором № 001-17501-150514, термін якого закінчився ,виплата не проводиться. Навіть частинами? Київський офіс з гарячою лінією адресують іти на відділення ,бо як каже оператор 377 Марія - вона не знає що робити. А на відділенні - посилають до центрального офісу. Не треба робити усе можливе. Просто ПОВЕРНІТЬ МОЇ ГРОШІ! далее

22 ноя 16:02 Аліна.

Я просто в шоці. Депозит 004-01503-111013 не віддають з 16 жовтня року.Сума 1000 доларів.Як забрати гроші,що робити.Начальник відділення сказав: Доларів нема і до нового року не буде.Чекайте.Чого чекати?Коли банк оголосить себе банкрутом?

17 ноя 23:42 Оксана

Источники: http://zaxid.net/news/showNews.do?u_lvovi_kliyentam_delta_banku_ne_povertayut_depozitiobjectId=1329932, http://www.ideabank.ua/uk/about/news/schengen/, http://news.meta.ua/ua/metka:%D0%B4%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D1%82%D0%B0%D0%B1%D0%B0%D0%BD%D0%BA/, http://zik.ua/ua/news//03/03/delta_bank_vyznaly_neplatospromozhnym_569179, http://www.bankinfo.com.ua/responses/bank-14513/p35/

Категория: Голос города | Добавил: lvov-32 (12.09.2015)
Просмотров: 605 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar