Город Львов
Достопримечательности, новости, события, погода, работа, недвижимость и т.д.
Главная » Статьи » Жизнь города

Газова Установка На Авто Львов Цона
газова установка на авто львов цона

Чи варто кататися на газі

фото: avtokabare.ru

Економія пального — задоволення не з дешевих. Плюси і мінуси ГБО

Україні з року в рік помітно тенденцію до зменшення споживання бензину. За п’ять місяців цього року наші співвітчизники закупили на 1,3% менше пального, ніж за аналогічний період торік. А -го українці витратили на 12% менше бензину, аніж за поперед­ній рік. Ця тенденція, вочевидь, пов’язана із постійним подорожчанням нафтопродуктів. Чимало любителів шукають альтернативу бензину.

У мого сусіда Анатолія — Lada-дев’ятка. Він її придбав уже з газобалонним обладнанням (ГБО) і досі не може натішитися економії на пальному. «Заправивши балон газом на 150 гривень, проїжджаю 250 кілометрів містом і 300 кілометрів по трасі. Якби заливав у бак бензин, то витрачав би приблизно на 70 гривень більше», — запевняє Анатолій.

З бензину — на газ

Сучасні технології дозволяють перевести на газ майже всі автомобілі з бензиновим двигуном. Ціна питання залежить від типу газобалонного обладнання та авто, на яке його встановлюють. А також від складності монтажних робіт. Що простіша система живлення автомобіля, то дешевше обійдеться установка ГБО: для іномарок — від 5 до 15 тисяч гривень, незалежно від того, механічна чи автоматична коробка передач стоїть на авто. Щоправда, не мають жодних шансів заощадити на пальному власники легкових автівок з дизельними двигунами — на ці машини ГБО не встановлюють.

Не рекомендують переводити на газ авто з маленьким обсягом двигуна, оскільки в цьому випадку страждає динамічність машини. Та й економії великої не буде. Наприклад, якщо малолітражка в середньому «з’їдає» п’ять літ­рів бензину на 100 км, то газу вона витратить приблизно 7-8 літрів. За нинішніх цін на бензин і газ різниця становитиме менш як 20 копійок на 100 км. А ще власникам маленьких авто потрібно бути готовими відмовитися від багажного відділення — ГБО може зайняти ледь не дві третини багажника.

Власникам нових авто встановлювати ГБО взагалі невигідно — у такому разі автомобіль втратить фірмову гарантію. Тільки на деякі китайські та російські марки авто можна встановити газ на фірмовій СТО. Решта продавців нових машин таких послуг не надає, мотивуючи це тим, що автомобіль розробляли для експлуатації на рідкому пальному, тож автовиробник не може гарантувати нормальну роботу автомобіля на газі.

Витрати на встановлення ГБО не обмежуються лише вартістю обладнання, монтажними і налагоджувальними роботами. Після переходу машини на газ необхідно поміняти реєстраційні документи на авто. А це коштує від 500 до 700 грн. Крім того, постійно тільки на газі їздити не вийде: в холодну пору року — за температури нижче як +5 ºС — прогрівати авто потрібно на бензині. І ще — ГБО чутливіше до чистоти повітряного фільтра. Тому доведеться його міняти частіше, ніж якщо їздити на бензині: не раз на 15 тис. км пробігу, а раз на 10 тис. км.

Кому вигідно ставити ГБО

Утім інвестиції в газ — це хороше капіталовкладення. Адже газ дешевший за бензин А-95 приблизно на 40%. Тож, активно експлуатуючи авто, інвестиції в газобалонне обладнання можна окупити за рік, а то й швидше.

Автомайстри стверджують, що ГБО варто встановлювати, якщо автомобіль проїжджає приблизно 1500-2000 км на місяць. Тільки в такому разі витрати на установку ГБО окупляться протягом року, а економія на пальному буде значною. Крім того, важливо врахувати, скільки газу споживає той чи інший автомобіль: в ідеалі витрати газу повин­ні перевищувати витрати бензину не більш ніж на 1-2 л/100 км, або на 10%.

Візьмемо для прикладу Daewoo Lanos. Пересуваючись містом, це авто витрачає близько дев’яти літрів на 100 кілометрів. Нескладно порахувати, що при щоденному кілометражі 100 кілометрів установка окупиться за сім місяців. А масивний позашляховик Infiniti Qx56 з витратою пального 24 літри на сто кілометрів з таким же кілометражем — приблизно за три місяці. Результати таких підрахунків уже давно повинні були спонукати автомобілістів переобладнати свій транспорт, але є й інший бік медалі. Отже, чому не варто переобладнувати автомобіль під газ?

Газові мінуси

1. Небезпека спалаху або вибуху. При грамотній установці та своєчасному технічному обслуговуванні ризик мінімальний. Але теоретично автомобіль, обладнаний двома паливними системами, становить більшу загрозу, ніж аналогічний, що працює тільки на бензині.

2. Клопоти з дозвільними структурами. Машина, обладнана газовою установкою, повинна мати відповідну позначку в техпаспорті. Тим, хто має намір купити автомобіль і переобладнати на газ, варто встановити ГБО до реє­с­тарції його в ДАІ. Інакше доведеться міняти техпаспорт.

3. Дискомфорт, який доводиться терпіти водієві. По-перше, в такому автомобілі категорично заборонено курити, по-друге, машина втрачає свої динамічні характеристики, по-третє, порушується рівновага — важкий балон у багажнику не тільки займає місце, а й негативно впливає на керованість.

4. Можливі технічні пошкодження автомобіля.

В інструкціях з експлуатації ГБО сказано, що заводити авто потрібно на бензині й лише після прогрівання перемикатися на газ (хороші системи роблять це автоматично). Якщо експлуатувати авто тільки на газі, бензинова паливна система може зіпсуватися. Неправильно налаштована газова система може призвести до серйозних пошкоджень двигуна аж до розриву впускного колектора.

Тож, перш ніж обладнати своє авто ГБО, добре зважте всі плюси і мінуси. Кожен вирішує сам.

    поділитись
  • відправити другові
  • версія для друку

Водородная установка на авто

Продам Устройство позволяет сократить расход топлива автомобиля до 37%, повышает мощность двигателя и продлевает срок его службы. Кроме этого, установка снижает выброс вредных веществ в атмосферу согласно ЕВРО-4. Установка занимает не более полутора часа. Если вы решите сменить автомобиль, переустановка займет 30-40 мину. Рекомендован к применению на любых двигателях внутреннего сгорания (карбюраторных, инжекторных, дизельных, на газовом оборудовании).

Водородная установка эффективна практически на любом виде транспорта – легковых и грузовых автомобилях, автобусах, джипах, катерах, мотоциклах и т. д. Может также с успехом использоваться на сельскохозяйственной и строительной технике.

Результат действия устройства:

- Снижение расхода топлива от 15% - 37%

- Увеличение мощности двигателя до 25%

- Снижение выброса СО и СН на 40% - 80%

- Ощищение цилиндров от углеродистых отложений

- Безопасное использование для двигателя

- Увеличивает срок службы двигателя

- Эластичная работа двигател

- Не большая цена устройства

Наш прибор генерирует водород из воды и добавляет его в воздухозаборник для значительного экономического эффекта. Формула бензина содержит примерно 18 молекул водорода. Поступающий через воздухозаборник, газ, генерируемый из воды, добавляет 2 молекулы водорода к бензину 1 молекулу кислорода в воздух, для полного сгорания топливной смеси. Водород сгорает при температуре на 130 С выше, а так же сгорает быстрее, что является еще одной причиной увеличения КПД ДВС. Водород при высокой температуре вступает в реакцию с сажей, образуя сгораемый без остатка углеводород С 2Н2-СН4.

Ваш двигатель будет очищен от вредных отложений, что чаще всего являются причиной капильного зажыгания и сбоя в стабильности работы двигателя, что в свою очередь приводит к разрушающей детонации и потере мощности.

Данный комплект состоит из электролизера, фильтра газа, расширительный бачок, шланги. Способ выделения газа основан на явлении электролиза воды.

Водородная установка на авто / Воднева установка на авто до 6 см3. Львов

Описание

Водородная установка на автомобиль!

Позволяет экономить топливо на Вашем автомобиле. Поставив данную установку на автомобиль Вы сможете экономить до 45 % топлива. Данная установка прибавит мощности Вашему двигателю и снизит выброс СО и СО2 в атмосферу нашей планети. Приобрети установку прямо сейчас и Ты увидишь как можно легко экономить топливо.

Как же работает газ Брауна в двигателе внутреннего сгорания?

Полученный газ подается в воздушный патрубок автомобиля, где происходит обогащение смеси которая затем попадает в камеру сгорания. И уже в камере сгорания двигателя благодаря добавлению газа Брауна происходит полное сгорание топлива. Таким образом мы не переводим работу работу ДВС на водород, а лишь частично заменяем штатное топливо автомобиля (бензин, дизель, газ).

Ваш двигатель будет очищен от вредных отложений, что чаще всего являются причиной сбоя в стабильности работы двигателя, что в свою очередь приводит к разрушающей детонации и потере мощности.

Результат добавления газа ННО в ДВС:

И чистка бензиновых форсунок

Внимание! На автомобили начиная с 2007 года выпуска особенно корейского производства мы не рекомендуем установку ГБО базовой комплектации!

Для этих автомобилей наиболее предпочтительна установка фирм Landi-Renzo или BRC

Неплохой вариант получается при установке ГБО Люкс-комплектации за счет того, что форсунки HANA одиночные и их можно расположить максимально близко к впускному коллектору!

На автомобилях 2009- года выпуска лучшим вариантом, по нашему мнению, является газовая установка Landi-Renzo EVO

На Chevrolet Lacetti пластиковый коллектор, поэтому установка ГБО 2 поколения это большая опасность разрыва коллектора от хлопков и даже антихлопковая резинка помогает не всегда, поэтому ГБО 2 поколения мы не устанавливаем на эти автомобили!

Зачастую в коллекторе изнашиваются заслонки и начинают тарахтеть. поэтому при установке ГБО мы ремонтируем крепление заслонок, потому что коллектор все равно снимается! Стоимость ремонта 150 гривен.

Благодаря гидрокомпенсаторам клапанов случаев их прогара мы не встречали на 4 поколении ГБО а вот истончение клапанов было, правда при пробеге 300 000 км и на 2 поколении.

И даже учитывая то, что двигатель имеет гидрокомпенсаторы настройка ГБО производится в следующем порядке:

600 -4000 об.мин газ, 4000-4500 об.мин газ и довпрыск бензина для охлаждения впускных клапанов, 4500-6000 об мин бензин.

При падении оборотов настройки падают автоматически в обратном порядке.

Мы настоятельно рекомендуем владельцам Chevrolet Lacetti вариатор опережения зажигания . С одной стороны, это существенно снизит вероятность подгорания выпускных клапанов, а с другой - позволит минимизировать потерю мощностных характеристик при работе на пропан-бутане по сравнению с бензином. По опыту известно, что при работе на газе с вариатором двигатель становится мощнее чем на бензине!

На Chevrolet Lacetti (Шевроле Лачетти) мы устанавливаем вариатор Microluch hmel с прошивкой 602 .

Расход газа и бензина на C hevrolet Lacetti

Регистрация ГБО в ГАИ (ДАІ)

Нужно ли регистрировать газовое оборудование на авто в ГАИ?

После установки газового оборудования, необходимо зарегистрировать переоборудование автомобиля в ГАИ (ДАІ). Для регистрации ГБО в ГАИ (ДАІ), вы должны иметь коплект документов:

  • Свидетельство установщика ГБО
  • Акт выолненных работ
  • Техпаспорт
  • Гражданский паспорт
  • Идентификационный код

С этими документами владелец автомобиля является в ГАИ (ДАІ) и подает заявление о перерегистрации автомобиля в связи с переоборудованием. После чего получат свидетельство о регистрации транспортного средства с соответсвующей пометкой про ГБО.

Оформление документов на ГБО в гаи может знать 1 день, по сути это замена тех-паспорта

Цена регистрации ГБО в МРЕВ около 400 грн

с 1 января перерегистрация ТС проводится в любом украинском МРЭО независимо от места регистрации транспорта или проживания водителя.

Нужна ли регистрация ГБО? Регистрация ГБО в Украине вопрос спорный, ниже приводим выдержки из закона Украины.

А так же ссылка на интересный материал, в котором делается вывод, что регистрировать ГБО в ГАИ не нужно

Закон України „Про дорожній рух”

Стаття 32. Основні вимоги щодо переобладнання транспортних засобів

Переобладнання транспортних засобів, тобто зміна типу або марки (моделі), призначення чи параметрів конструкції транспортних засобів, що перебувають в експлуатації, шляхом установки кабіни, кузова чи їх деталей, спеціального обладнання і номерних агрегатів, не передбачених нормативно-технічною документацією на даний транспортний засіб, повинно відповідати правилам, нормативам і стандартам України.

Не дозволяється без погодження з виробниками транспортних засобів та їх складових частин або іншої спеціально уповноваженої на це Кабінетом Міністрів України організації переобладнання, що призводить до зміни повної маси та її розподілу по осях, розміщення центру ваги, типу двигуна, його ваги і потужності, колісної бази чи колісної формули, системи гальмового і рульового керування та трансмісії.

Постанова КМУ від 20.03.95 р. N 191 „ Про спеціально уповноважену організацію з питань погодження переобладнання транспортних засобів та їх складових частин” – документ 191-95-п

Стаття 37. Підстави для заборони експлуатації транспортних засобів

„Експлуатація транспортних засобів забороняється з вилученням державних номерних знаків у разі:

  • порушення правил, нормативів і стандартів у частині забезпечення безпеки дорожнього руху під час виготовлення транспортних засобів
  • переобладнання транспортних засобів з порушенням вимог статті 32 цього Закону
  • технічних неполадок, при яких експлуатація транспортних засобів не допускається
  • невідповідності реєстраційних даних записам у свідоцтві про реєстрацію (технічному паспорті, технічному або реєстраційному талоні)

Правила дорожнього руху

– затв. Постановою КМУ від 31.12.93 №1094 - 1094-93-п

Пункт 30 „Номерні, розпізнавальні знаки, написи і позначення” –

„30.1. Власники механічних транспортних засобів і причепів до них повинні зареєструвати (перереєструвати) їх у Державтоінспекції незалежно від їхнього технічного стану протягом 10 діб з моменту придбання (отримання), митного оформлення або переобладнання чи ремонту, якщо необхідно внести зміни до реєстраційних документів.”

Пункт 31. „Технічний стан і обладнання транспортних засобів”

„31.3. Забороняється експлуатація транспортних засобів (із вилученням номерних знаків):

а) в разі їх виготовлення або переобладнання з порушенням вимог чинних стандартів, правил і нормативів, що стосуються безпеки дорожнього руху ”

32. „Окремі питання організації дорожнього руху, що потребують узгодження з Державтоінспекцією” –

„32.1. З органами Державтоінспекції узгоджуються:

л) переобладнання транспортних засобів.”

„Положення про технічне обслуговування і ремонт дорожніх транспортних засобів автомобільного транспорту” – затв. Наказом Мінтрансу України 30.03.98 № 102 - z0268-98

Пункт 2. „Вимоги до технічного стану ДТЗ”

2.1. Технічний стан ДТЗ повинен відповідати вимогам таких нормативних документів:

  • Закону України Про дорожній рух (ст. 12, 16, 29, 32, 33, 36, 37, 53)
  • Правилам дорожнього руху України
  • ДСТУ 2322-93 Автомобілі легкові відремонтовані. Загальні технічні умови
  • ГОСТу 25478-91 Автотранспортные средства. Требования к техническому состоянию по условиям безопасности движения. Методы проверки
  • ГОСТу 17.2.2.03-87 Охрана природы. Атмосфера. Нормы и методы измерений содержания окиси углерода и углеводородов в отработавших газах автомобилей с бензиновыми двигателями.
  • Требования безопасности ГОСТу 21393-75 Автомобили с дизелями. Дымность отработавших газов. Нормы и методы измерений.
  • Требования безопасности
  • ДСТУ 2323-93 Автомобілі легкові і мототехніка. Передпродажна підготовка. Порядок
  • Інструкціям заводів-виробників ДТЗ.

Источники: http://www.gazeta.lviv.ua/auto/3720, http://lvov.flagma.ua/vodorodnaya-ustanovka-avto-o1501737.html, http://lviv.zakupka.com/p/3418439-vodorodnaya-ustanovka-na-avto-vodneva-ustanovka-na-avto-do-6-sm3/, http://avtogas.org.ua/ustanovka_gbo_na_chevrolet_lacetti_14_l_16_l_18_l/, http://www.center-gaza.com.ua/%D1%80%D0%B5%D0%B3%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%86%D0%B8%D1%8F-%D0%B3%D0%B1%D0%BE-%D0%B2-%D0%B3%D0%B0%D0%B8-%D0%B4%D0%B0i.html

Категория: Жизнь города | Добавил: lvov-32 (16.09.2015)
Просмотров: 1185 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar