Главная » Статьи » Архив |
Автосалон Галичина-АвтоОтсутствует ПАТ Галичина-Авто було створене у лютому 2004 року. Сьогодні ПАТ Галичина-Авто нажелить до Української Автомобільної Корпорації (УкрАВТО) і є офіційним представником широкого асортименту автмобільних брендів. Протягом усіх років свого існування, підприємство динамічно розвивалося і сьогодні займає лідируючі позиції на автомобільному ринку Львова та Львівської області. Діяльність компанії ПАТ Галичина-Авто ведеться у багатьох напрямках: гарантійне і післягарантійне обслуговування автомобілів, ремонт та продаж запасних частин. При автоцентрі працює магазин, де пропонується широкий вибір аксесуарів, які додадуть вашому автомобілю індивідуальність, та багато супутніх товарів, які можуть знадобитися в дорозі. Станція технічного обслуговування, розташована за тією ж адресою, має більш, ніж тридцятирічний досвід обслуговування та ремонту автомобілів. Висока якість виконання робіт в поєднанні з використанням оригінальних запасних частин є запорукою успішної роботи на ринку всі ці роки. Механіки та майстри проходять спеціальну підготовку та підвищують свою майстерність в учбових центрах України та за кордоном. Кваліфікація фахівців ПАТ Галичина-Авто підтверджена багатьма сертифікатами та дипломами. Завітати до нашого автосалону Ви можете за адресою: вул. Городоцька, 282, або отримати кваліфіковану консультацію за тел. (032) 232-07-72 (салон), (032) 232-07-69 (стіл замовлень). Правила подфорумаСообщений: 576 Регистрация: 18.10.2005 Из: Львов Мой автомобиль:CDX чорний універсал Всім привіт, можливо те що я напишу комусь занадобиться для визначення. Для початку загальне враження: не скажу що мені не сподобалось чи навпаки, сподобалось. Мене просто здивувало моє ТО 1. Напередодні телефоном записався, хоча можна було цього не робити - жива черга. 8.45 - підхожу до майстра прийомщика , віддаю техпаспорт, виписую наряд (2 хв. зауважень немає), далі до консультанта , виписую розхідні (1 хв. - зауважень немає). Здивувало, що консультант відраджував міняти фільтр кондиціонера, мовляв що там 10-ть тисяч, поміняєш коли буде 20. Обов'язкова умова - чиста машина. Ок, в касу 8 грн і на мийку. Мийка 5 хв. Точно, точно, я не помилився - 5. Вам мили машину за 5 хв? Ні? Спробуйте, за 8 грн. вам рясно зкроплять машину водичкую і вперед. На шлагбаумі зустрічає наступний майстер і ввічливо просить звільнити водійське місце. Мотивація - клієнти понаробили в залі СТО аварій, тому клієнтам тут їздити заборонено. Хорошо, підтримую. Машину ставлять до ходовиків на підйомник, я йду за розхідниками (всі розхідники вирішив брати на місці, знаю, що можна взяти дешевше, але трафунків буває розмаїть, нехай буде акт і чек про те, де я їх брав). Заміна паливного фільтра 10 хв. Моторист мяко критикує корейську інженерну мисль, і задумку розмістити паливний фільтр там, де його розміщено. По ходу заміни жаліється, що там пластмасові перехідники на фільтрі погані і мають схильність ломатись під час процедури. Не поломались. Ходовики перевіряють ходову - в сумі 10 хв! (ого темпи). Люфт колес перевіряють ривками оних в різні сторони. Дивно переглядуються (ту моя параноя дає собі волю). Швиденько пробігають по вузлах підвіски, підтягують все що потрібно підтягнути. Все. Жалоби є? Нема. Упс, а що це, питають в мене, у вас тут за резиновий шланг стирчить з під захисту картеру? Дик, я думаю, що мабудь дренаж кондиціонера. Аааа, а не троїть двигун? Та ні, зимою пару раз зранку в сиру погоду троїв, і то недовго. Угу, починають щупати шланг, вірніше, пробують визначити звідки він починається. Ну, що вони там нащупали я не зрозумів, але питань більше не було. Жаліюсь на стук в рульовій, нууу, тут все зрозіміло, заводська особливість, корейська хрень і т.д. сам знаю, нічого не поробиш, всі знають, всі з цим їздять, всі чекають коли нова конструкція з'явиться. О, хлопці, кажу, коли повертаю руль, чути дивний звук, такий, типу - ууууу, ууууу. Може щось треба підтягнути? Чи може ВД- шкою змазати, там де підтирає? Крутимо руль. Кажуть що в підкапотному не чути. В салоні чути. Вердикт - так має бути, це так гідропідсилювач гуде (підвиває). Канструктивна особенность. От мляць, раніше такого не було! Розводять руками, кажуть. ганяти можна! . Перевірка роботи двигуна (бу-га-га: порадили тосолу долити до рівня шва). Бачок масла гідропідсилювача -мінімум. Питаю чи мають пару грам долити? Порились в шафі, немають. Купувати літр? Далі стенд електрика. В проміжок перестановки авто питаю в майстра про невеликий удар (буває не завжди) в коробці, коли включаю задню. Майстер пояснює, що по коробках автоматах спеців нема, і взагалі їм розбирати їх (коробки автомати) суворо заборонено! У випадку поломки - гаплик, знімаєм і відсилаєм далеко і надовго. Зрозуміло. Поки електрика немає, вирішую все ж таки замінити фільтр кондиціонера, часом з дефлекторів трохи дивний (м'яко кажучи) запах буває. Йду до консультанта , виписую, йду до віконця видачі, повертаюсь, все разом 10 хв. Електрик вже тут, і все ОК. Що, питаю, зроблено? Нууу, перевірив рівень зарядки - 14,2. Перевірив роботу всіх електроосвєтітельніх приборів, все світить як треба. Ага, кажу, добре, це я і сам знаю, а що там копютер показав? Ааа, копютер? Та нічо, всьо добре, а шо у вас якась лампучка світилась? Ні, кажу, не світилась. Ну тоді всьо добре (моя параноя зросла в геометричній прогрессії, але темп розвитку подій так захопив, що вже все по барабану). 5 хв. і міняється фільтр кондиціонеру. Старий фільтр весь покритий зеленью, абсолютно весь , в смислі пліснявою. Ага, ось звідки амбре. Вперед до моториста міняти масло. Заміна масла 15 хв. Дід погано зарядив підйомник і зробив мені з першої спроби підняти машину маленьку вм'ятину під порогом. Та нічо, нічо, того не видно. Ну не видно, так не видно, мать його так. Добре що шайба, яка випала, коли відкрутили болт зливного отвору знайшлась. Хоча факт, заводський рідний захист картеру дещо незручний в плані добратись до цього болта. Тепер кожні 2-ві години заглядаю під машину, чи не капає. (ну що поробиш, параноя). Далі до майстра прийомщика , оформлення, каса. Все. Від в'їзду і виїзду з СТО 1 год. 10 хв. Ну, практично як на формулі 1. А тепер подумайте, що з регламенту зроблено, а про що забули , по моєму з вищенаведеної розповіді все ясно. Так що враження просто дивні, не знаю, кажется сажа горит , а де саме точно і доказуємо -незрозуміло, це звичайно, мій суб'єктивний погляд, нічого поганого і хорошого сказати не можу, Галичина-авто залишається для мене загадкою, і скоріше за все, такою загадкою, яку відгадувати особливого бажання немає. Виконані роботи: 1. Заміна мастила і фільтра в двигуні: 24,30 грн 2. Заміна повітряного і паливного фільтра: 24,30 грн 3. Перевірка електрообладнання а/м: 42,66 грн 4. Перевірка і перетяжка ходової а/м: 47,52 грн 1. Кастрол GTX Magnatec 5W40 4л мастило: 205,92 грн Автосалон Галичина-АвтоДетальная информация об Автосалоне В автосалоні ПАТ Галичина-Авто - офіційного дилера корпорації УкрАВТО Ви можете придбати автомобілі Mercedes-Benz, Jeep, Chevrolet, KIA MOTORS, Opel, Chery, ЗАЗ, TATA, I-VAN Надається можливість купівлі автомобіля в кредит. страхування автомобіля. технічне обслуговування та інші вимоги клієнта будуть виконані швидко і якісно, кваліфікованим персоналом ПАТ Галичина-Авто . Гарантійний відділ: (032)232-07-61 Продаж запчастин: (032)232-07-68 Приймальна: (032)232-07-40 (49) Вантажні автомобілі та автобуси TATA, I-VAN м. Львів вул. Городоцька, 282 Відділ продажу: (032)232-07-63 СТО: (032)232-07-53 Гарантійний відділ: (032)232-07-51 Продаж запчастин: (032)232-07-51 Крім цього для ПАТ Галичина-Авто Державтоінспекція надала право проводити перевірку технічного стану транспортних засобів під час державного технічного огляду, а саме:
Режим роботи автосалону: Адреса: 79040, вул. Городоцька, 282 Тел.: (032) 232-07-72 Діяльність компанії: ПАТ Галичина-Авто було створено у лютому 2004 року та належить до складу Української Автомобільної Корпорації (УкрАВТО) і є офіційним представником автомобільних брендів Jeep. Chrysler. Dodge. Chevrolet. KIA MOTORS. Opel. Lada. Chery. ЗАЗ, TATA. I - VAN . На протязі усіх літ свого існування, підприємство динамічно розвивалась і займає лідируючі позиції на автомобільному ринку Львова і Львівської області. Завдяки великому вибору ми можемо задовольнити потреби всіх бажаючих придбати новий автомобіль. Діяльність компанії ПАТ Галичина-Авто ведеться у багатьох напрямках: гарантійне та післягарантійне обслуговування автомобілів, ремонт та продаж запасних частин. У склад підприємства входить декілька підрозділів: Автоцентр, що розташований за адресою м. Львів, вул. Городоцька, 282, який працює сім днів на тиждень. Там ви зможете отримати кваліфіковану консультацію по будь-яких моделях Jeep, Chrysler. Dodge, Chevrolet, KIA MOTORS, Opel, Lada, Chery, ЗАЗ, TATA, I-VAN. Співробітники ПАТ Галичина-Авто з задоволенням ознайомлять вас з особливостями та технічними новинками автомобілів, запропонують провести пробну поїздку, допоможуть підібрати оптимальні умови при оформленні кредиту, а для мешканців Львова надати допомогу в реєстрації автомобіля в органах ДАІ. Для корпоративних клієнтів ми пропонуємо індивідуальний підхід та гнучку систему знижок. Нашими корпоративними клієнтами є установи МВС та Служби Безпеки, великі банки і таксопарки. Нашими постійними клієнтами також є лізингові компанії та чисельні провідні підприємства України. При автоцентрі працює магазин, де пропонується широкий вибір аксесуарів, які нададуть вашому автомобілю індивідуальність, та багато супутніх товарів, що можуть знадобитися у дорозі. Станція технічного обслуговування, що розташована за тією ж адресою, має більш ніж тридцятирічний досвід обслуговування та ремонту автомобілів. Висока якість виконання робіт у поєднанні із використанням оригінальних запасних частин є запорукою успішної роботи на ринку всі ці роки. Співробітники станції ретельно вивчають потреби власників автомобілів та прагнуть задовольнити потреби усіх клієнтів, які до нас звертаються. Механіки та майстри проходять спеціальну підготовку та підвищують свою майстерність в учбових центрах України та за кордоном. Кваліфікація спеціалістів ПАТ Галичина-Авто підтверджена багатьма сертифікатами та дипломами. На нашій СТО Вам запропонують широкий асортимент оригінальних запасних частин Chevrolet, KIA MOTORS, Opel, Lada, Chery, ЗАЗ, TATA, I-VAN (в наявності та на замовлення), які регулярно поставляються на склад підприємства. Вагомою перевагою також буде кваліфікована консультація та гарантія на виконані роботи. Ми виконуємо усі види ремонтних робіт, починаючи від заміни гальмівних колодок та масла, та закінчуючи ремонтом двигуна та АКПП! ГАЛИЧИНА-АВТО ПАT - Львів - Львівська Обл.Related Content for: ГАЛИЧИНА-АВТО ПАT Галичина-АВТО Начиная с 17 марта года в дилерской сети компании CA Automotive, структурного подразделения. more CARS. Car Dealer Галичина-Авто. Prices, Price. CARS. Car Dealer Галичина-Авто. Selling. Where To Buy. Comfortable Search, Selection, Comparison. Export search results to Excel. E-Mail Lists your s search. more Selling Daewoo Lanos D5MM550. Where To Buy in Lvov: Car Dealer Галичина-Авто. Characteristics and Description. Full Information ID 298699 more Источники: http://uavto.lviv.ua/autotraders/1402400000, http://lacetti.com.ua/ipb/index.php?showtopic=6658, http://avtobazar.avtomaniya.com/newauto/%D0%90%D0%B2%D1%82%D0%BE%D1%81%D0%B0%D0%BB%D0%BE%D0%BD/%D0%9B%D1%8C%D0%B2%D0%BE%D0%B2/%D0%93%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D1%87%D0%B8%D0%BD%D0%B0-%D0%90%D0%B2%D1%82%D0%BE/339/, http://lviv-dovidnuk.com.ua/Avtomobili/Avtosalonu/0, 5/index.htm, http://www.tuugo.com.ua/Companies/%D0%B3%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D1%87%D0%B8%D0%BD%D0%B0-%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE-%D0%BF%D0%B0t1/11900093800 | |
Просмотров: 825 | |
Всего комментариев: 0 | |